Wakacje w górach

Piszcie o czym chcecie
eni
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 174
Rejestracja: 19 gru 2014, 11:14

Re: Wakacje w górach

Post autor: eni » 25 cze 2017, 17:27

Wbrew pozorom wcale nie jest tak drogo, latem można załapać się na spore promocje jadąc do górskich miejscowości.
Aktualnie widziałam spore promocje na stronie https://www.sunandsnow.pl/ tj. -20 % do 07 lipca w apartamentach w Karpaczu.

vaiybora
Amator
Amator
Posty: 92
Rejestracja: 23 cze 2017, 08:29

Re: Wakacje w górach

Post autor: vaiybora » 26 cze 2017, 02:57

Thanks for providing this good information,Thanks for your sharing.
goldenslot
gclub online

tomtinka
Amator
Amator
Posty: 24
Rejestracja: 06 sty 2017, 21:43

Re: Wakacje w górach

Post autor: tomtinka » 30 cze 2017, 09:11

Ja najczęściej wybieram Tatry, na majówce byłam pod Zakopanem, miałam fajną kwaterkę na Bookaparcie i było całkiem fajnie.

Agulaa
Amator
Amator
Posty: 32
Rejestracja: 26 lut 2017, 12:02

Re: Wakacje w górach

Post autor: Agulaa » 12 lip 2017, 07:16

A wolicie domki, pensjonaty czy hotele? Przyznam szczerze, że mam dylemat, bo z jednej strony zawsze nocowałam w pensjonacie, z drugiej zaś w domkach jest chyba większa swoboda.. No i można sobie samemu np jedzenie zrobić, czy coś.. Ktoś ma jakieś doświadczenia nieciekawe z jedną czy drugą opcją? Czytałam na ten temat ostatnio na http://www.national-geographic.pl/blogi ... nad-morzem, ale szczerze mówiąc zamiast mi pomóc, to artykuł jeszcze namieszał w głowie. :D

ajane
Amator
Amator
Posty: 24
Rejestracja: 25 lip 2017, 18:51

Re: Wakacje w górach

Post autor: ajane » 25 lip 2017, 20:12

tomtinka pisze:Ja najczęściej wybieram Tatry, na majówce byłam pod Zakopanem, miałam fajną kwaterkę na Bookaparcie i było całkiem fajnie.
A na którą z nich się zdecydowałaś? Bo ja się właśnie zastanawiam nad rezerwacją któregoś z nich.

eDom
Amator
Amator
Posty: 24
Rejestracja: 04 sty 2016, 15:38

Re: Wakacje w górach

Post autor: eDom » 01 sie 2017, 10:05

Może tym razem spróbujecie trekkingu po czeskiej stronie gór? Noclegi łatwo znaleźć na tej stronie http://www.edom.pl/wyszukiwanie/ a pomysłów na wycieczki dostarczą liczne przewodniki

majka.mitrega
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 185
Rejestracja: 13 cze 2016, 08:17

Re: Wakacje w górach

Post autor: majka.mitrega » 02 sie 2017, 13:19

Czemu nie, tam mnie jeszcze nie było.

rosetta
Amator
Amator
Posty: 21
Rejestracja: 14 wrz 2017, 21:24

Re: Wakacje w górach

Post autor: rosetta » 14 wrz 2017, 22:55

tomtinka pisze:Ja najczęściej wybieram Tatry, na majówce byłam pod Zakopanem, miałam fajną kwaterkę na Bookaparcie i było całkiem fajnie.
Ja Bookapart też lubię, ale wolę Wisłę czy Karpacz :P

ditta
Laik
Laik
Posty: 12
Rejestracja: 27 wrz 2017, 23:10

Re: Wakacje w górach

Post autor: ditta » 28 wrz 2017, 00:25

rosetta pisze:
tomtinka pisze:Ja najczęściej wybieram Tatry, na majówce byłam pod Zakopanem, miałam fajną kwaterkę na Bookaparcie i było całkiem fajnie.
Ja Bookapart też lubię, ale wolę Wisłę czy Karpacz :P
Ja też bardzo lubię Głuchołazy.

dylan
Mistrz
Mistrz
Posty: 721
Rejestracja: 03 mar 2015, 11:34

Re: Wakacje w górach

Post autor: dylan » 11 paź 2017, 10:05

Nie tylko w góry w Polsce warto pojechać na wakacje. Atrakcyjnych miejsc jest znacznie więcej. Wystarczy zerknąć na https://podpowiadamy.pl/gdzie-na-wakacje-w-polsce/ by przekonać się, że mamy co zwiedzać.

ankaf
Mistrz
Mistrz
Posty: 627
Rejestracja: 14 maja 2013, 12:36

Re: Wakacje w górach

Post autor: ankaf » 11 paź 2017, 14:08

Wakacje w górach to bardzo fajna opcja, tam można aktywnie wypocząć i się nie znudzić.

kueby
Laik
Laik
Posty: 6
Rejestracja: 10 sie 2017, 15:30

Re: Wakacje w górach

Post autor: kueby » 12 paź 2017, 20:06

Polskie góry są świetne! Praktycznie co roku tam jestem choćby na weekend by się zrelaksować i pooddychać tym czystym powietrzem! Jak chcecie sie tam dostac to polecam http://podrozujtaxi.pl zamiast sie w autobusach i pociagach tłuc no chyba ze macie swoje auto to macie ten komfort :D

kuna86
Amator
Amator
Posty: 85
Rejestracja: 22 sty 2015, 10:15

Re: Wakacje w górach

Post autor: kuna86 » 19 paź 2017, 12:42

Jak góry to tylko polskie Karkonosze, a w nich cudowny hotel Jelenia struga! Zobaczcie http://www.jeleniastruga.pl/ usytuowany blisko potków i gór sprawia, że wypoczynek jest bardziej atrakcyjny. Hotel ma wspaniałą obsługę i dobrą kuchnie:)
polecam na wakacyjne i zimowe wypady!! :)

kasia.1
Szkoleniowiec
Szkoleniowiec
Posty: 340
Rejestracja: 12 paź 2015, 15:45

Re: Wakacje w górach

Post autor: kasia.1 » 20 paź 2017, 10:33

A czy muszą to być koniecznie polskie góry? Może Nepal? Himalaje to najpiękniejsze góry jakie dotychczas widziałam. Takiej wycieczki nie trzeba organizować na własną rękę - jeśli się obawiacie to skorzystajcie z oferty firmy http://sunsara.pl/. Mają bardzo fajne wyjazdy, do tego polskich przewodników. Na pewno na długo zapamiętacie taką wycieczkę.

medon
Laik
Laik
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2017, 15:11

Re: Wakacje w górach

Post autor: medon » 20 paź 2017, 15:22

Góry są cudowne i się zgadzam, ale swoje tego roczne wakacje okazały się cudowne... bo zona mnie zaskoczyla i wpadla na pomysl ze wycieczka islandia konkretnie to cudowny pomysl i... dluzej nie czekajac wbilismy na www.niceland.pl/wycieczki oplacilismy i powiem Wam, ze niezapomniane wakacje :D

ingrid
Amator
Amator
Posty: 31
Rejestracja: 30 paź 2017, 11:06

Re: Wakacje w górach

Post autor: ingrid » 30 paź 2017, 11:24

ditta pisze:
rosetta pisze:
tomtinka pisze:Ja najczęściej wybieram Tatry, na majówce byłam pod Zakopanem, miałam fajną kwaterkę na Bookaparcie i było całkiem fajnie.
Ja Bookapart też lubię, ale wolę Wisłę czy Karpacz :P
Ja też bardzo lubię Głuchołazy.
Głuchołazy to też ciekawy wybór.

mirka98
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 111
Rejestracja: 19 sty 2017, 11:06

Re: Wakacje w górach

Post autor: mirka98 » 10 lis 2017, 22:24

Jak już będziesz w górach, to koniecznie zajrzyj do Krosna i odwiedź Centrum Dziedzictwa Szkła i Wieżę Portiusa - spis wszystkich atrakcji znaleźć można tutaj: ciekawe miejsca Krosno. Gdzie dokładnie będziesz się znajdować? W jakiej miejscowości?

Abadona
Laik
Laik
Posty: 4
Rejestracja: 10 lis 2017, 00:45

Re: Wakacje w górach

Post autor: Abadona » 11 lis 2017, 03:44

Jeśli planujecie tej zimy wyjazd w góry, to mogę polecić Sudety. Byłam tam w zeszłym roku

morell
Amator
Amator
Posty: 32
Rejestracja: 28 lis 2017, 23:22

Re: Wakacje w górach

Post autor: morell » 29 lis 2017, 00:10

tomtinka pisze:Ja najczęściej wybieram Tatry, na majówce byłam pod Zakopanem, miałam fajną kwaterkę na Bookaparcie i było całkiem fajnie.
Tatry zawsze są fajne.

elabarbara
Szkoleniowiec
Szkoleniowiec
Posty: 285
Rejestracja: 14 mar 2017, 17:41

Re: Wakacje w górach

Post autor: elabarbara » 22 gru 2017, 12:50

Ja zastanawiam się aby w końcu wybrać się na wakacje ale za granicę. Przeglądałam już oferty wakacyjne i trafiłam przypadkiem na poradnik http://www.snikersik.pl/indie-dlaczego- ... -pojechac/ myślicie że Indie są ciekawym miejscem do wypoczynku ??

violin
Amator
Amator
Posty: 41
Rejestracja: 23 gru 2017, 19:13

Re: Wakacje w górach

Post autor: violin » 23 gru 2017, 20:53

ditta pisze:
rosetta pisze:
tomtinka pisze:Ja najczęściej wybieram Tatry, na majówce byłam pod Zakopanem, miałam fajną kwaterkę na Bookaparcie i było całkiem fajnie.
Ja Bookapart też lubię, ale wolę Wisłę czy Karpacz :P
Ja też bardzo lubię Głuchołazy.
Głucholazy jeszcze fajne i w miarę spokojne więc ekstra.

zix
Amator
Amator
Posty: 40
Rejestracja: 26 sty 2018, 10:56

Re: Wakacje w górach

Post autor: zix » 26 sty 2018, 12:42

rosetta pisze:
tomtinka pisze:Ja najczęściej wybieram Tatry, na majówce byłam pod Zakopanem, miałam fajną kwaterkę na Bookaparcie i było całkiem fajnie.
Ja Bookapart też lubię, ale wolę Wisłę czy Karpacz :P
Też je bardzo lubię :D

lee Yuu
Amator
Amator
Posty: 91
Rejestracja: 15 mar 2018, 13:41

Re: Wakacje w górach

Post autor: lee Yuu » 08 maja 2018, 18:41

Ja zawsze marzyłam o wylocie do Szwajcarii w góry ale oczywiście z rowerem. Są fajne sposoby na rower do samolotu jak np kufry lub tradycyjne kartony, jednak ja Chyba postawiłabym na kufer ze względu na dużą ochronę mojego roweru :) mam nadzieje że za rok uda mi się wylecieć :)

kubusko
Laik
Laik
Posty: 3
Rejestracja: 08 maja 2018, 21:32

Re: Wakacje w górach

Post autor: kubusko » 08 maja 2018, 21:37

Ja preferuję bieszczady i nocowanie w namiocie

myrynda
Amator
Amator
Posty: 54
Rejestracja: 17 lip 2017, 13:31

Re: Wakacje w górach

Post autor: myrynda » 13 maja 2018, 17:11

Wybieramy się z całą rodziną na wakacje w górach. Nasi chłopcy to nastolatki wiec z trudem było ich wyciągnąć na wczasy z rodzicami. Wpadłam jednak na pomysł zakupu dla nich tutaj rowerów https://sklep.geobike.com.pl/pol_m_ROWE ... e-181.html . Lubią ten sport wiec, gdy zabiorą ze sobą taki sprzęt, to na pewno będą zadowoleni z jazdy pełnej wrażeń. No, a to wspomaganie elektryczne to przecież najnowszy trend, szczególnie wśród młodzieży. Wasze dzieci mają już takie rowery?

Odpowiedz
meble wrocław warszawa kraków