Znaleziono 178 wyników

autor: furtadka
24 kwie 2017, 06:29
Forum: Inne
Temat: skręt włosa
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2877

Re: skręt włosa

nie wiem czy pisze w dobrym dziale ale potrzebuje fachowej pomocy. Już niedługo zdaję czeladnika a nie znam odpowiedzi na niektóre pytania. Np. dlaczego zwilżone włosy po nakręceniu na wałek i ściągnięciu zachowują skręt? Jaka reakcja zachodzi na włosach przy czesaniu koka proszę bardzo o pomoc Po ...
autor: furtadka
18 kwie 2017, 05:41
Forum: Na każdy temat
Temat: Co na okna w salonie?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 570

Re: Co na okna w salonie?

Jest to rozwiązanie dobre dla firm ale nie do domu.

Do domu proponowałabym
jakieś ładne firanki
rolety
ewentualnie tradycyjne zasłony............

Zerknij sobie tutaj: http://www.maxvent.pl/category/wnetrza/ - jest tutaj blog o wystroju wnętrz. Możesz sobie zobaczyć co jest polecane.
autor: furtadka
10 kwie 2017, 08:46
Forum: Na każdy temat
Temat: Jakie ciasta na Wielkanoc
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 359

Re: Jakie ciasta na Wielkanoc

No właśnie sama nie przepadam za sernikami. Uwielbia je za to moj mąż. Moja siostra cioteczna obowiązkowo jak co roku upiecze pewnie sernik ( to jej specjalnosć)Tak więc pewnie mój mąż skorzysta.... Ze swojej strony polecam ten przepis https://www.przepisy.pl/przepis/keks-z-bakaliami-11886 Jest to p...
autor: furtadka
13 mar 2017, 14:52
Forum: Na każdy temat
Temat: Usuwanie pęknietych naczynek Gdańsk
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 299

Usuwanie pęknietych naczynek Gdańsk

Polećcie jakąś klinikę.

Widze, że w google jest ich sporo ale do której się wybrać?
autor: furtadka
10 sty 2017, 08:16
Forum: Na każdy temat
Temat: Chlamydia Jakie objawy
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 423

Chlamydia Jakie objawy

Cześć. Czy ktoś orientuje się jakie są dokładne objawy chlamydii?
autor: furtadka
02 sty 2017, 13:53
Forum: Na każdy temat
Temat: Gabinet medycyny estetycznej w Krakowie
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 369

Re: Gabinet medycyny estetycznej w Krakowie

Witam, poszukuję dobrego gabinetu, najlepiej w Krakowie, pomożecie? znacie jakieś gabinety? dajcie jakieś opinie, swoje przeżycia jak było, każda pomoc się przyda, Pozdrawiam Witaj kolezanko .Rówiez jestem z Krakowa. Jakiś czas temu zdecydowałam sie po raz pierwszy na wstrzyknięcie botoksu. Bałam s...
autor: furtadka
06 lis 2016, 11:03
Forum: Na każdy temat
Temat: Jakie zupy polecacie
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 876

Jakie zupy polecacie

Cześć. Czy macie jakieś swoje ulubione zupy Podzielicie się przepisami?
autor: furtadka
27 paź 2016, 14:47
Forum: Na każdy temat
Temat: Jakie dekoracje do salonu fryzjerskiego?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 1888

Re: Jakie dekoracje do salonu fryzjerskiego?

Ostatnio postanowiłam nieco odświeżyć pomieszczenie i przeprowadziłam niewielki remoncik Po pierwsze pomalowałam salon na jasne kolory ( wcześniej byl ciemny fiolet, obecnie jest jasno kreemowy). Na ścianach powiesiłam kikla obrazów drukowanych na płótnie Wygladają o wiele lepiej niż zwykłe antyramy...
autor: furtadka
24 paź 2016, 10:25
Forum: Na każdy temat
Temat: Czy przy problemach z tarczycą mozna zachodzić w ciążę
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 549

Czy przy problemach z tarczycą mozna zachodzić w ciążę

Mam lekką nadczynność tarczycy. Czy pomimo tego mogę na przykład zajść w ciążę?
autor: furtadka
24 paź 2016, 09:16
Forum: Na każdy temat
Temat: Shopper bag czy jakaś inna
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 532

Re: Shopper bag czy jakaś inna

Dziewczyny czy shoppery usztywniane są jeszcze hot czy już się wszystkim przejadły? Chcę kupić jakąś fajną torebkę, ale NIGDY nie mogę się zdecydować... Nie wiem na co postawić, żeby jakoś się prezentować ;-) Napisałabym,że są wręcz najmodniejsze w ostatnim czasie. Im prościej tym lepiej. Polecam p...
autor: furtadka
19 paź 2016, 09:19
Forum: Na każdy temat
Temat: Trycholog Gdańsk
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 423

Trycholog Gdańsk

Cześc. Szukam informacji o dobrych trychologach pracujących w Gdańsku oraz okolicach.Czy mozecie kogoś dobrego mi polecić?
autor: furtadka
17 paź 2016, 10:03
Forum: Na każdy temat
Temat: Zupy
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 911

Re: Zupy

jak w temacie ,podzielcie sie waszymi ulubionym zupami :) Lubię zupe: ogórkową szczawiową pomidorową rosół ( szczególnie kiedy gotuję rosół nie na kostce ale z prawdziwej kury - raz na jakis czas moja babcia, która mieszka na wsi daje mi oskubaną kurę) Świetna jest również zupa dyniowa - szczególni...
autor: furtadka
30 wrz 2016, 06:34
Forum: Na każdy temat
Temat: Jaki prezent dla faceta
Odpowiedzi: 81
Odsłony: 6570

Jaki prezent dla faceta

Cześć. Zupełnie nie mam pomysłu na prezent dla mojego ukochanego. Czy możecie mi tutaj doradzić co mu kupić tak do max 300 zł ?
autor: furtadka
28 wrz 2016, 08:34
Forum: Na każdy temat
Temat: Dobre jedzenie
Odpowiedzi: 73
Odsłony: 4371

Re: Dobre jedzenie

Oczywiście,że tak. Jeden lubi bardziej kuchnie polską , drugi woli kuchnię chinską.... Sama gotuję głównie potrawy kuchni polskiej bo wiem,ze mój mąż najbardziej za nimi przepada :) Jęsli macie ochotę na coś lekkiego i jednocześnie z mięskiem to proponuję przygotować: https://www.przepisy.pl/przepis...
autor: furtadka
27 wrz 2016, 09:09
Forum: Na każdy temat
Temat: Gdzie przechowujecie pościel
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 1570

Re: Gdzie przechowujecie pościel

Ja również nie mam łożka z pojemnikiem na pościel. Porównałam sobie ceny łóżek z pojemnikiem i tych bez. I doszłam do wniosku,że nie będę płaciła prawie 1500 zł jedynie za to aby łożko miało pojemniczek. Miejsce możesz wygospodarować sobie w inny sposób. Przeznaczyć półkę w szafie na pościel, ewentu...
autor: furtadka
22 wrz 2016, 05:57
Forum: Na każdy temat
Temat: Cukrzyca
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 562

Cukrzyca

moj maz od kilku lat ma cukrzyce i jest coraz gorzej tzn jest b wybuchowy,nerwowy byle drobiazg a juz jest awantura ja juz nie mam sily .poradzcie mi co mam robic,moze ktos jest w podobnej sytuacji
autor: furtadka
21 wrz 2016, 10:30
Forum: Na każdy temat
Temat: Dobry dermatolog we Wrocławiu
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 452

Re: Dobry dermatolog we Wrocławiu

Miałam podobny problem. Na łupież cierpiałam od wielu lat. Troche pomagał nizoral ale skóra się do niego przyzwyczajała. Doszło do tego,ze nie mogłam nosic ciemnych bluzek, bo wszystko było na nich widać. Problem konsultowałam na ulicy Widok , konkretnie u pani Anny Domagały: http://proclinic.pl/ofe...
autor: furtadka
30 sie 2016, 11:58
Forum: Na każdy temat
Temat: Gdzie kupujemy torebki ????
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 821

Gdzie kupujemy torebki ????

Wyszukiwarka nie znalazła nic, co by pasowało pod temat (jeżeli jest, to kajam się bardzo), więc postanowiłam założyć wątek. gdzie kupujecie torby, torebki, i te xxl i malutkie? Jakie sklepy polecacie, gdzie torby są ładne, a przy tym poręczne i solidnie wykonane, nie niszczą się przy odpowiednim uż...
autor: furtadka
30 sie 2016, 10:56
Forum: Prostownice
Temat: prostownica- jaka?
Odpowiedzi: 136
Odsłony: 40921

Re: prostownica- jaka?

Ja natomiast polecam prostownicę do włosów firmy Remington . Ma na system Keratin Pro. Prostownica moze nie jest taka tania ale przetestowalam juz wiele sprzętów i z tej jestem najbardziiej zadowolona. Nie niszczy włosów nawet przy codziennym stosowaniu. Wygładzam włosy jedwabiem, potem używa prosto...
autor: furtadka
30 sie 2016, 10:32
Forum: Na każdy temat
Temat: Jakiego kuriera polecacie
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 675

Jakiego kuriera polecacie

Hej. Czy ktoś z Was moze w przeszłości wysyłał coś a pomoca kuriera? Sprzedaję telefon na allegro i zamierzam wyslać paczuszkę właśnie firmą kurierską bo tak chyba będzie wygodniej.

Jak należy zapakować? I jaką firmę polecacie?
autor: furtadka
23 sie 2016, 09:16
Forum: Na każdy temat
Temat: Jakie znacie dobre apteki
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1403

Re: Jakie znacie dobre apteki

Ja jestem z Wrocławia ale powiem Ci,ze w aptekach stacjonarnych kupuję bardzo rzadko z uwagi na to jakie są tam wysokie ceny. Porównywałam sobie ceny kosmetyków, których używam z cenami w aptekach internetowych i zawsze jest róznica na plus apteki internetowej. Bardzo lubię to miejsce: http://www.ap...
autor: furtadka
15 sie 2016, 08:26
Forum: Na każdy temat
Temat: Gdzie kupujecie biustonosze ????
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1319

Gdzie kupujecie biustonosze ????

Otóż sprawa wygląda tak. Mam nie największe piersi, nie najmniejsze też, ale ich kształt to koszmar. Nie chcę, żeby rozchodziły się na boki, chciałabym znaleźć biustonosz, który zebrałby je do środka, dlatego chciałabym was zapytać jak nazywają się takie biustonosze, gdzie je kupić (najlepiej jakiś ...
autor: furtadka
12 sie 2016, 07:41
Forum: Na każdy temat
Temat: Męski problem
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1369

Re: Męski problem

No właśnie coraz częściej. Gdyby tak nie było, to bym przecież nie pisała. Staram się wyjść z tego delikatnie żartując, aby nie powstawała niezreczna sytuacja, ale w rzeczywistości jest trochę niezręcznie. Ten potency therapy - czytałam trochę na jego temat... możesz coś więcej napisać? Jak działa?...
autor: furtadka
11 sie 2016, 10:32
Forum: Na każdy temat
Temat: Jaką nakladkę na wc dla dziecka polecacie?
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 450

Jaką nakladkę na wc dla dziecka polecacie?

Jestem zielona w temacie, każda pasuje? jaka jest najlepsza, najwygodniejsza?

proszę o poradę. dziękuję:)
autor: furtadka
11 sie 2016, 08:46
Forum: Na każdy temat
Temat: Męski problem
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1369

Re: Męski problem

Na pewno zdarzyły wam się takie sytuacje z męską niemożnością... mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli. Jak wtedy zwykle reagujecie? Mówicie, że nic się nie stało? Jak wybrnąć z takiej sytacji :) ? Dodam, że mój facet też wtedy traci ochotę na wszystko. Ehh. A jak czesto Twój ma takie problemy? B...

Wyszukiwanie zaawansowane