Znaleziono 18 wyników

autor: wisnia52
01 mar 2020, 20:25
Forum: Na każdy temat
Temat: Operacja biustu
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 790

Operacja biustu

Czy znajdą się tutaj kobietki, które poddały się operacji plastycznej biustu? Bo ja właśnie taką rozważam, ale chciałabym znaleźć jakies przydatne wskazówki- jak wybrac lekarza, implanty, jak się przygotowac do operacji i jak wygląda okres rekonwalescencji... Znajdą się tutaj pomocne duszczyki? :)
autor: wisnia52
15 paź 2019, 08:19
Forum: Pielęgnacja
Temat: Jaka keratyna do włosów?
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1332

Re: Jaka keratyna do włosów?

zerkałam na tą markę i właśnie się zastanawiałam czy warto kupić. a te litrowe opakowanie na ile wystarcza??
autor: wisnia52
10 paź 2019, 13:22
Forum: Zabiegi pielęgnacyjne
Temat: Pomocy! Keratynowe prostowanie włosów
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 10761

Re: Pomocy! Keratynowe prostowanie włosów

Przy tym zabiegu dużo zależy od tego, jakiej keratyny używasz. Niekktóre niestety dają efekt na krotko... Ale zwlasnego dosiwadczenia polecam morrocan keratin treatment od inoar. To daje rezultaty nawet do pół roku!! I wlosy widac, ze sa po niej mega wygladzone, wygladaja jak z okladki:)
autor: wisnia52
10 paź 2019, 13:22
Forum: Zabiegi pielęgnacyjne
Temat: zabieg keratynowy
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 18437

Re: zabieg keratynowy

Czy chodzi wam o keratynowe prostowanie? Bo to jedyny zabieg,jaki znam z wykorzystaniem keratyny. Należy do moich ulubionych, bo mam po nim piękne, ujarzmione, wygladzone, błyszczące włosy. W duzym stopniu to zasługa keratyny Morrocan keratin treatment od inoar, bo daje efekt wow i to na dobre kilka...
autor: wisnia52
20 maja 2019, 01:23
Forum: Na każdy temat
Temat: Zabiegi na twarz Wrocław
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 794

Zabiegi na twarz Wrocław

Jakie polecacie? I u kogo? Myślałam bardziej o czymś intensywniejszym, skłaniając się ku medycynie estetycznej, bo w moim wieku taki zwykły zabieg u kosmetyczki już niewiele pomoże. Nie wiem jednak jakie zabiegi sa teraz popularne, skuteczne, bezpieczne?
autor: wisnia52
08 maja 2019, 21:27
Forum: Pielęgnacja
Temat: Suche włosy - inne kosmetyki
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 8648

Re: Suche włosy - inne kosmetyki

Jeśli kosmetyki ci nie pomagają to moze sprobuj jakichs zabiegow...? Mi bardzo pomoglo BOTOHAIR, przynajmniej na dwa miesiace mam spokoj z wlosami, tzn. sa miekkie, nawilzone i takie przyjemne w dotyku. Dla mnie rewelacja :)
autor: wisnia52
08 maja 2019, 21:27
Forum: Pielęgnacja
Temat: Co wolno, a co nie..po keratynowym prostowaniu???
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3244

Re: Co wolno, a co nie..po keratynowym prostowaniu???

Po keratynowym prostowaniu trzeba odpowiednio dbac o wlosy i nie mozna uzywac kazdego drogeryjnego szmaponu czy odzywki. mysle, ze fryzjer powinien poinformowac o tym klientke, bo inaczej efekt po zabiegu utrzyma sie na bardzo krotko. Zobacz sobie oferte Inoaru, juz abstrahując od tego, ze maja supe...
autor: wisnia52
01 maja 2019, 10:22
Forum: Prostownice
Temat: Prostownica INOAR opinie
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2488

Re: Prostownica INOAR opinie

Cena to już pewnie zależy od salonu. No i od keratyny, jakiej fryzjer używa w czasie zabiegu. Ale wspomniany tutaj Inoar wydaje mi się być najlepszy, bo ich zestaw keratynowy jest meeega popularny (Morroccan Keratin Treatment).
autor: wisnia52
27 kwie 2019, 17:21
Forum: Prostownice
Temat: Prostownica INOAR opinie
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2488

Re: Prostownica INOAR opinie

a myślałaś o keratynowym prostowaniu?
autor: wisnia52
27 kwie 2019, 17:13
Forum: Pielęgnacja
Temat: Absolut Daymoist opinie o odżywce
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1849

Re: Absolut Daymoist opinie o odżywce

jakby nie patrzec, zabiegi tez sa fajne, chociazby keratynowe prostowanie czy botohair. ale ta maseczka ma dobre recenzje na necie no i ja na przyklad ufam kosmetykom z inoar, wiec mysle, ze warto sie skusic
autor: wisnia52
07 kwie 2019, 12:33
Forum: Prostownice
Temat: Prostownica inoar czy warto kupić
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 4004

Re: Prostownica inoar czy warto kupić

a w domu tez mozna taka prostownice sobie stosowac??
autor: wisnia52
25 mar 2019, 16:51
Forum: Na każdy temat
Temat: Rabaty na Kuponiarnia.pl
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 1394

Re: Rabaty na Kuponiarnia.pl

noo nie ma to jak dobra zniżka na zakupy :D tez zawsze poluje na jakies rabaty, zeby chociaz troszke przyoszczedzic na swoich zachciankach :D no i glownie kupuje przez internet, bo latwiej o promocje niz stacjonarnie
autor: wisnia52
23 mar 2019, 20:10
Forum: Na każdy temat
Temat: Stomatolog
Odpowiedzi: 61
Odsłony: 4342

Re: Stomatolog

Oj ja to jestem w stanie polecić jedynie http://stomatologiaborowski.pl/ w Starachowicach. Implanty mają w dobrej cenie (od 2500 zł, przy czym jakość produktu i wykonanie są bardzo dobre), a lekarze znają się na swojej pracy. Doktor Borowski robił mi jeden implant i wygląda to wręcz idealnie, żadnyc...
autor: wisnia52
10 mar 2019, 18:01
Forum: Pielęgnacja
Temat: Argan Oil Inoar
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2099

Re: Argan Oil Inoar

Fajnie, dzieki za pomoc. Ampulki zamowione:)
autor: wisnia52
02 mar 2019, 17:51
Forum: Pielęgnacja
Temat: Argan Oil Inoar
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2099

Argan Oil Inoar

Widziałam, że w sprzedazy sa fajne ampulki z olejem arganowym po 7 ml. Tak sobie mysle, ze moze na wiosne troche bym zregenerowala wlosy w ten sposob. myslicie ze sie oplaca? taki specjalistyczny olejek kupic? moze wasi fryzjerzy go uzywaja i znacie opinie??
autor: wisnia52
06 lut 2019, 22:31
Forum: Pielęgnacja
Temat: Zabieg Botohair czy warto?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3358

Re: Zabieg Botohair czy warto?

Ten botohair to taki zabieg odbudowujacy. bylam na tym przed swietami. Ogolnie to polecam, bo ja na co dzien nie bardzo mam glowe do tego, zeby nakladac jakies odzywki czy olejki. Po botohair wlosy mialam bardzo nawilzone, gladziutkie, no po prostu zadbane :) nawet nie wiem czy jakis z moich kosmet...
autor: wisnia52
03 lut 2019, 18:50
Forum: Na każdy temat
Temat: Sala weselna Warszawa i okolice
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 2975

Re: Sala weselna Warszawa i okolice

Też szukam czegoś w Wawie i póki co przerażają mnie ceny w centrum miasta, czy nawet gdzieś poza centrum. Może rzeczywiście lepiej poszukać czegoś w mniejszych miejscowościach. Równie ładnie, bez zbędnego przepychu, a trochę się zaoszczędzi :)
autor: wisnia52
02 lut 2019, 17:21
Forum: Pielęgnacja
Temat: Zabieg Botohair czy warto?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3358

Zabieg Botohair czy warto?

Cześć :)) postanowilam intensywniej zadbac o swoje wlosy, bo niestety troche je podniszczylam farbowaniem i prostowaniem. Poki co na spokojnie poszukuje dobrych kosmetykow, ale chcialam tez zapisac sie na jakis zabieg. W necie wyczytalam, ze dobrze sprawdza sie botohair. Slyszalyscie o tym? Korzysta...